bsra4213 bol su için enfeksiyon varsa en azından gebelikten önce düzelmiş olur gebelik varsa zaten su yine önemli . Su için yani . Benimde kasık ağrım bacak ağrım ve göğüs hassasiyeti olmuştu gebe olduğumda ama şöyle ki adet olurken de yaşadığım belirtiler bunlar oluyordu . Zaten belirtileri aynıymış. Bat a üç gün var aslında idrar da çıkar ama geç döllenmedir falan oyüzden olursa da çıkmaz sonra modunuz düşer oyüzden beklemeniz mantıklı dediğiniz gibi . İnşallah alırız güzel haberlerinizi 🌸