Nursonmez o benimde aklımda ilk dogumdan beri. Ama korkuyorum. Nette yorumlarda okudum bu operasyonu yaptıranların. Acılı süreç oluyormuş bir kaç ay. Hatta ilişkide bile. İyileşmesi zaman alıyormuş. Ufak tefek acıdan bahsetmediler kısacası. Bayaa acılı