Bugün oldum çatı muayenesini 38 hafta bitti Bende korkmuştum zorunlu mu diye sordum Doktorum dene kendi yorumunu yap başkalarını dinleme demişti Hiç korkulacak bişey değilmiş ben heyecanlandım sadece doğum yaklaşıyor diye ondan biraz şoka uğramış gibi oldum Korkutulduğu gibi olmamasının mutluluğu da var üzerimde 😀