Kızlar anca yazabildim 1 kasımda normal doğum yaptım,zaten doktorumuz 1 Kasım demişti doğum için haftamız dolmuştu ama benim hiç sancim gelmedi, suyum veya nişanda gelmedi neyse çarşamba günü gittik öğlen 12 de yatışımız yapıldı,açıklık 1,2 cm di suni sancı verildi önce az az verdiler sonra hızlandırdilar ama suni sancı verilince ben meryemana otu almıştım onu suya koydurdum birde Meryem suresini açtık telefondan oda bata ise yaradı kızlar inanmak gerek neyse suniyi hızlandırdılar evet dayanılmaz derecede oluyor hatta eşime dedim dayanamıyorum diye bağırıyorum eşim rahat rahat oturuyordu sinirlendim sen gelsene ya yanıma dedim bi yandan eşimin elini sıkıyorum bi yandan da tarak getirmiştim çok faydası oldu sancı sırasında onu sıktım sürekli dua ettim 2,3 sonra 7 buçuk cm olmustu açıklık suyumu da patlattılar bu arada daha sonra dogumhaneye götürüldüm,3,4 ıkınmadan sonra ebede karnımdan bastırarak yardimci oldu ,çok geçmeden kızım doğdu zaten bebis cikinca cok guzel bir rahatlama geliyor 😁🙈doktor ufak bir kesi de yapmış hiç hissetmedim dikiş yapılırken de uyuttular beni odaya geçtik kızımı getirdiler çok güzel birsey ,çok güzel duygular Allahim isteyen herkese nasip etsin bizim hikayemizde böyle kızlar dogumum düşündügümden de çok kolay geçti inanamadım 🫠👶🐣