2bebislianneee ikincide hastaneye yatış yapıldı eşime git koy dedim öyle koydu. Yanına telefondan sure açtı. Üçüncüde suyum geliyordu ılık suya ben koydum, biraz suyundan içtim Meryem suresini telefondan açıp sureler otomatik oynasın diye bıraktım. Doğum sonrası yine eşim çıkarttı.