Minik-japonum-05 Merhaba arkadaşlar. Doğumdan sonra giymek için kaç tane ve nasıl pijamalar tercih ettiniz . Ben 1 takım önden düğmeli aldım ama lohusa pijaması alsam mı almasam mı kararsızım sizler hangi renk nasıl tercih ettiniz ?
Merve1414 Minik-japonum-05 2 dogumdada 1 takım pijama götürdüm önü düğmeli alt üst takım tercih ettim elbise olanlar çok gereksiz ve fazlalik
Ilba_34 Minik-japonum-05 bir tane önden tamamen düğmeli erkek yaka bir pijama aldım bir tane de yarım düğmeli aldım bir adette hastanede doğumdan sonra fotoğraf çekimi için güzel bişey alacağım inşAllah
asell13 Minik-japonum-05 1 adet az gelebilir sonuçta doğum bu kanaman fazla olabilir üst baş batıyo o zaman ben 3 tane önü düğmeli rahat edebileceğim kattım 2 tanesi kirlendi zaten
27112022TuRa 1 gecelik yetmez mi ki bende önden düğmeli siyah renkte Bi gecelik alıcam trendyolda görmüştüm yeterli diye düşünüyorum
Minik-japonum-05 27112022TuRa nolur nolmaz kanaman çok olabilir 1 tane daha yedek olursa iyi olur bence
Minik-japonum-05 Merve1414 elbise istemiyorum ama lohusa takımı nasıl olur acaba diye düşündüm ama gereksiz sanırım
-meso- Minik-japonum-05 ben Bi tane üçlü takım aldım Bi tane önden düğmeli bide doğumhane ve sancı odasında lazım olur diye elbise gibi olanlardan
Birikrabirsusam Minik-japonum-05 bu benim 2. Hamileliğim ilk doğumumda da 2 tane almıştım yetmişti. Yine 2 tane aldım o yüzden
minikmucizeemaak Minik-japonum-05 Evet lohusa takımı özellikle ona bayıldım, dokusu yumuşaklığı harika
fizikcianne Minik-japonum-05 2 tane aldım. Hastaneye de götüreceğim onları hastaneden çıktıktan sonra da evde de giyerim. Önü düğmeli aldım ikisini de
znkara Minik-japonum-05 ilk doğumumda sezaryen oldum ve gecelikle çok rahat ettim çünkü depend kullandım çıkarıp takmak daha rahat oldu