Kızlar selam , ben 5+2 deyim. Adet ağrısı gibi kasık ağrısı , bel ağrısı neden olur ilk haftalar ? Bi yerde rahim büyüyor diye okudum ama doğru mu ? 2 gün önce çok fazla kırmızı bi kanamam oldu. İğne yaptırdım , dün ve bugün kanamam yok şükür. Betam da iyi çıktı . Ama bu ağrı korkutuyor beni . Sanki adet olacakmışım hissi geliyor 😞