Aysusen4 o hastanede ki doktorlara bakıp, içiniz hangisine ısınıyorsa onu seçebilirsiniz, çünkü kimse birbirine sormadan işleme başlayamıyor, bütün dosyaları semra hanım inceliyor, en doğru tedavi şekli belirleniyor, aslında tek doktora gittiğimizi zannediyoruz ama bir sürü doktor görüşü almış oluyoruz orda ☺️