Nurr_22_22 ZumrasMom_ doğumdan çıktığımda bir kaç gün içinde 11 12 kilo vermiştim 5 ay sabit kaldım veremedim sonra diyetisye başladım şimdi 10 kilo daha verdim hamile kaldığım kilodan 5 kilo daha asagidayim
Daisy0000 ZumrasMom_ Toplam 23 kg aldım. Doğumdan 2 gün sonra eve çıktığımda sadece 4 kg gitmişti.Bebek zaten 3651 doğdu,nasıl bu kadar az kg gitti diye şaşırdım. 7-8kg 2 ay içinde emzirirken gitti.Şimdi 4 ay oldu ,5 kg fazlam kaldı.
ZumrasMom_ Nurr_22_22 1 kasımda doğum yaptım henüz su an ki kilomu bilmiyorum ama 2 gündür ilk güme göre göbeğim gitmiş cunkü giydiğim pijama kaymaya başlamış ordan anladim
ZumrasMom_ Daisy0000 doğum yapalı 4 gün oldu hamilelik öncesinde de az bi göbeğim vardı şimdi o haliminde altına dönmek istiyorum bi an önce. Limonlu su göbek yağlarını eritiyor diye biliyorum ama emzirme döneminde sorun yaratır mı bilmiyorum ya da kaçınci aydan sonra içilir şimdiden başlasam içmeye bi sorun olur mu
Nurr_22_22 ZumrasMom_ normal doğumdan sonra 5 6 kilo gidiyor zaten ben 100 kiloyla doğuma girdim 93 le çıkmıştım bir iki gün içinde 88 olmuştum daha çok yeni doğum olmuş zamanla hepsi gider
Daisy0000 ZumrasMom_ Daha çok erken lütfen acele etmeyin,kendinize biraz zaman vermeniz lazım. Limon bebekte gaz yapar..