Aselkus Gunde 2 3 sefer oluyor tekrarkayan hareketler hickirik oluyormus 5 10 dk suruyor zararlimi acaba neyin belirtisi doktoruna soran varmi benim daha kontrole var soramadım
Snmlsn Aselkus tabi ki de zararlı değil. Hıçkırık midesinin geliştiğini gösterir. Hamileliğini kolay rahat geçirmek istiyorsan bir kaç tane kitap okumalısın. Böyle şeylerde panik olmazsın o zaman 🥰 kitaplar seni rahatlatacaktır.
rojdaa_5634 Aselkus Ben de 33 teyim normal bence çünkü aynısını yaşıyorum. Oğlumda öyleydi hatta bir tık daha fazla hıçkırırdı.😄
2prenses_masal-oyku Snmlsn anne karnında miğdesi değilde nefes alışveriş egzersizi olduğu için hıçkırık oluyomuş dışarı çıktığında miğde genişletiyo derler