Merhabalar kendi isteğimle perşembe gününe doktorum sezeryan için gün verdi salı günü nts ve anesteziciyle görüştürceklerini söylediler. İlk gebeliğim ve ilk kez ameliyat olucam. Korku heycan strest herşey var sakin kalamıyorum. Tecrübeli anneler tavsiyeleriniz neler içim rahatlasın😢😢