Evrem990 Kizlar hepimiz biliyoruz ki gebelikte tsh çok önemlii tiroid bezlerimizz.emzirme dönemindede yine ayni sekil onemlimi gebelik kadar yoksa normal hayatimizda nasilsa o şekil mi
ececan2006 Evrem990 bebegi degil de sütünuzu etkileyebilir, bebegin artik kendi tiroit bezleri olustugu icin gereken hormonu kendisi salgilayabilir