SeherYILDIZI2746 Arkadaşlar merhaba 34 haftadayim saçlarımı boyamak istiyorum ama zararı dokunur mu bilmiyorum açıcı falan kullanmıyorum onlar aşırı oksj İçeriyor çünkü siz en son ne zmn boyadiniz?