baab1 ahmet hocayı bende çok duydum ben şuanda medar da bir doktora gdyrm isim vermek istemiyorum çünkü beni çok üzdü kalp atışı yok bebeğin kürtaj dedi ben 1 hafta daha beklemek istedim bu perşembe ahmet hocaya randevum var ona gideceğim inş duyarım 🤲🏻🤲🏻