Rojdademirkol Ben 3 gun kala test yapmıştım negatifti sonra 3 gun gecti hala olmayınca direkt kan verdim kanda çıktı. Beta idrara fok gec ulasiyormis sanirim Allah gönlünüze gore versinn
Dilaradefe28 Dun olcaktm olmadim bugun test yaptm kaset test almis esim cikamdi ama ovulasyom donemi disinda reglma 3 gun kala birlikte olmistik korunlasiz acaba onum etkisimi diyorum o mu tuttu acaba ? Kafam cok karisik
Ecexxxxxx Bende de aynı durum var bata 2 gün kala negatif çıktı erken test bende artık olacam diye odaklandım ama 1 gün geciktim şuan olmadım ama test yapmaya korkuyorum ne olacak böyle bilmiyorum
Dilaradefe28 Lelalela regl oldum ama garip garip seyler geliyor birden dusuyo rahim icinde aci hissetim lavobaya gittim bi parca dustu pihti olsa anlarim ki normalinde olmuyordu bende zaten 🤢😥 anlayamadim