Kubra_enc34 Abikardes12 ya bende şimdiye kadar hep aysima düşünüyodum ama söyleyince bile aymira daha güzel duruyomuş
Abikardes12 Kubra_enc34 valla ben de dıyordum bundan 3 4 sene sonra aysima koycam dıye cok sevmıstım ismi ama suan ole gelmıyor 😆😆
Kubra_enc34 sultanssa evet çok uysal oluyolar ve çok güzeller bende 2 kişide görmüştüm öyle kalbimi fethetti bu isim 😂❤️