momlife10 sevdenurnur mido 2 aldım rahat gibi kapanması falan kolay dogum olmadığı için daha kullanmadık
Nur5516 sevdenurnur ben üç yıl önce ranger modelini aldım hala sapasağlam çok severek kullandım suan ikinci bebek kullanacak inşallah Her modeli iyi genelde