carpediemm1 Benim de 6. haftamda kahverengi leke geldi iki kere aynı gün. Sorduğumda yerleşme lekesi olduğunu söyledi. Ama sizin sürekli geliyorsa bi görüşün doktorunuzla mutlaka
Abikardes12 Zehrali progestan falan alıyorsundur ozaman bnm ılk gebelıgımde bıldıgın kıpkırmızıydı cok sukur 4 yasına gırcek
Zehrali Abikardes12 benim de kızım 5 bucuk yaşında ben hiç böyle bir şey yaşamamıştım ona hamileyken.. çok tuhaf