Sahdormommy Ankara-58 ya çok iyi ozaman teşekkür ederim bana normal doğuma musaıt demişti baş aşağı bebek demişti çarşamba günü
busraakurt52 Ultrasonda kafa aşağı gözüküyorsa kanala da girecek demektir kanala girse onu net anlarsınız çatı ağrısı çok olur
Sahdormommy busraakurt52 çatı ağrsı nasıl oluyor ilk bebeğinde hiç sancı çekmedim cunki suni verdiler ama böyle afedersiniz vajinam sızlıyor bazen batmam oluyor kalkarken oturur ken ağrım sızım oluyor vajinamda ve benek artık iyice vajinama yakın yerde elleyince karnımı
busraakurt52 Sahdormommy evet aynen bunlar oluyor kanala kafasını sokunca bendede aynıları var ilk kızımda bende yaşamamştm ama ikincide daha yoğun yasıyorum herseyi
Sahdormommy busraakurt52 ya çok sevindim şuan çok beklemek istemiyorum hayırlısı ile gelsinler kanala girdikten ne zaman sonra gelirler acaba 😎
busraakurt52 Sahdormommy benim kızım 40+0 da doğmuştu tam suan ikinciye hamileyim 37+5 hiç belli olmuyor acıkcası nişan gelmesi gerekiyor ilk ilk kızımda öyle olmuştu bir işaret olsa gün verebilirm ama bununla ancak bekleyeceğiz diyebiliyorum☺️