allahım cok duygulandımmm 😭 resmen sabah sabah ağlayabilirim. Bebeğim patlican büyüklüğünde olmuş.. ilk hamile olduğum zamanlar nasil gecer 40 hafta diyordum da şimdi bebişimi karnımda tasiyarak uyanıyorum. Annelik gerçekten farklı bir duyguymuş. Daha anne olmak icin hazir değildim,değilim ama bir bebiş galiba bana onun tüm yeteneklerini verecek 🥰🥰🥰 yiaaaa kimlerr bugün 27 haftalık??