Mavispembis1_ Ah bir de bana sor.. Eşime sürpriz yapmıştım kutu hazırlamıştım, kan verene kadar bekleyecektim aslında dayanamadım. Neyse süpriz yaptım sabah gittim kan verdim pozitif heyecanla geldim burdan biliyorum ama kimyasal vs 2 gün geçti içimde hep bi sıkıntı gittim bi kan verdim beta düşmüş. 2. Kez hamileliğimde yine sürpriz yaptım ama adamcağız sevinemedi bi bekleyelim biz bu çizgiyi daha öncede görmüştük dedi. Ben regliden 1 hafta önce falan öğrenmiştim regli gününde normal regli oldum. Sadece bu beta yüksekken kaşık ağrım olmuştu ama diğer türlü bi değişiklik hiç olmadı