Kızlar 34+3 haftalığım. Bebeğim şuana kadar canımı acıtacak derecede tekme atıyordu . Dünden beri oynasam mı oynamasam bı havasında . Arada bir çok hafif kipirdiyor . Eskisi gibi değil . İki gündür sürekli bir koşuşturma içerisindeyim . Dün de halı soba yıkadım yoruldum . Yorulduğum için mi böyle düzelir mi yoksa endişe etmeli miyim ? Hastane evden 1 saat uzaklıkta o yüzden panik yapmak istemiyorum