ilay05 10 sene önce ilk kızımı Royal Hastanesi’nde dogurdum.o zamanlar ismi Bandırma özel hastanesiydi.cok memnun kaldım.normal doğum yaptım.o zamanlar doktorum Ercan sevincti.simdide Royal Hastanesi’nde doğum yapacağim.akliniza takılan sorular varsa sorabilirsiniz.mesela ben ilk gittiğimde acilmam çok azdı.kagit imzalayıp eve döndüm.suyum gelince gittim.doktorum gelene kadar ebe ilgilendi.ebe de arkadaşımın annesiydi.tek başıma çekmedim sancilarimi.odada annem eşim ve kayınvalidem ile birlikteydim.son ana kadar rahat etmem için odada tuttular beni.en son kontrol edip bebek geliyo diyip dogumhaneye aldılar.o konuda travma yaşamadım.ellerindej geldiği kadar rahat ettirmeye çalıştılar.10 sene önce bile odalar çok temizdi ☺️bir refakatçi kaldı yanımda.bir gece kalıp sabah taburcu oldum.