Herkese günaydın öncelikle, sabah erken gebelik testi yapayım dedim 3 dk boyunca hiç çizgi çıkmadı c de dahil,3. dk dan sonra kontrol çizgisi ortadan ikiye bölük gibi parçalı bulanık bir şekilde belirmeye başladı.5. dk da c çizgisi netleşti, öncekilerde kontrol çizgisi damlatır damlatmaz çıkıyordu, ilk kez böyle bir şey oluyor, test bozuk mudur, c bile 5 dk da çıktıysa olsa bile t çıkmaz dimi, kafam çok karıştı