Bstrt Merhabalar, eşim şehir dışında çalışıyor. Ailem de bir süredir yanımda fakat artık kendi evlerine gidecekler. Benim gibi bebeğiyle erkenden yalnız kalanlar var mı? Bu arada bebeğim 27 günlük
Fasi Bstrt Ben 1 hafta kadar dayanmıstım bebeğimi dahi kucagıma. Alamadm vermedi kayınvalıdem 1 Hafta sonra ben kendı duzenımı kurcam kımsenin gelmesine gerek yok dedim valla dunya varmış cok rahat ettım
Merve1414 Bstrt ilk çocukta değildim ama 2. Çocuğum olduğunda hastaneden eve geldikten sonra herkes geldi gördü evlerine gitti iyikide öyle olmuş yanlız kalmak aslında daha iyi az çok alismissinizdir yanlız kalınca daha iyi bakıyorsun aslında
Eslemim34 Bstrt Bir haftalık bebekle 18 yaşımda tek kaldım.😊 kızımdan yana zorluk çekmedim. Sadece dikiş ağrılarım olduğu için ayakta kalmakta zorlandım
Merve1414 Fasi o nasıl insan öyle başkasının doğurduğu çocuğu kendi doğurmuş gibi sahiplenenlere gerçek analarina vermeyenlere sinir oluyorum çok merakliysan doğur arkadaş totunun yani sen dogurmadin sonuçta iyikide gondermissiniz
Bstrt Bebeğiniz bir haftalıkken yalnız kaldınız. Doğru mu anladım? Gerçekten inanamadım. Gözümde o kadar çok büyüyor ki…
Melekanni Bstrt valla miss gibi bir şey🤌🏻 Süper bir rejşm yapın kendinzize,bebeğinizle sık sık çıkın dışarıya,evdd zaman geçirin bence değerlendirin bunu
EbruBoluKaya Cuma günü doğumum var bizde bebeğimle yalnız olacağız eşim akşamdan akşama işten geldikçe yanımızda
ISILTAN Bstrt :) İlk zamanlar eşim ile baktık . Sonrasında tek kaldım . Korkuyordum bakabilirmiyim yapabilirim vs gibi şimdi kimseye bırakmıyorum benden iyi kimse bakamaz diye :)