Evet sonunda bende doğurdum hemde hiç kendimi hazır hissetmezken. 30 Ekimde muayene olmaya gitmiştim ve bebeğimin suyunun bittiğini, gelişiminin iki hafta geride olduğunu ve doğuma almaları gerektiğini söylediler. İlk doğumum olduğu için ben hep sancım gelir giderim düşüncesindeydim. 15.45de yatışım yapıldı hiç açılmam yoktu fitille doğumu başlattılar. Tam 12 saat sancı çektim benim için aşırı zordu doktorlardan sezeryana almalarını çok istedim ama kabul etmediler tabi ki,12 saatin sonunda açılmam sadece 2cmdi. Son nstye bağladılar ve bebeğimin kalbi 60lara kadar düştü gece 3.25de acil sezeryana alındım ve 3.35de kızım kollarımdaydı gerçekten çok mükemmel ve eşsiz bir duygu🥲 Şuan 6 günlüğüz. Benim için çok zorlu bir doğumdu ama şuan sezeryan dikişlerim bile zorlamıyor artık çabuk toparladığımı düşünüyorum. Allahım isteyen herkese ağrısız sancısız kolay doğumlar nasip etsin inşallah. ❤️