balkizim_06 Selam anneler hamileliğiniz nasl gıdıyo bn kızmla 33+6 dayım bel ağrım cok oluyo eğilince karnım acıyo ve kafamın arkası agrıyo bazen sizin nasl gecıyo az kaldı kavuşmaya….hayrlısıyla kucagımıza almamız dileğiyle….
Kediannesi1 balkizim_06 32 oldu ikizlerimle hep bir halsizlik var kasılmalarım da başladı çok da hareketliler halsizlik ondan sanırım, kafanızın arkasındaki ağrı için tansiyonunuzu sık sık ölçün
Sevde96 balkizim_06 35+1 hareket ederken zorlanma ve çatı ağrısı en zorlandığım şeyler🤭 Otururken pozisyon değiştirmek, yatakta sağa sola dönmek, eğilmek, çorap giyinmek işkence gibi😂 Ve tabi çok çabuk yoruluyorum 🥲 Neyse az kaldı kavuşmaya💖
Haticer balkizim_06 35+1deyiz bizde Benim kasık agrılarım çok oluyor bide eklem onun dışında Bi sıkıntımız yok çok şükür
Kenan1403 merhaba ☺️ ben de 30+4 oldum ağrı filan çok yok. Ama çocuğunun başı aşağıdaymış. Endişelenmeye gerek yok dedi doktor ama yinede biraz korkum var erken doğum olabilir diye.
Nurmert Kenan1403 20li haftaların başından beri bebeğimin kafası aşağıda , bu asla doğum pozisyonu değil demişti doktorum 34+3 olduk hala baş aşağı 🙂
Busra-2001 32 haftaligiz dun 6 buçuk da sancı ile hastaneye yattim serum taktılar igne yaptilar suan sancim yok duruma gore cikaricaklar benim oglum biraz acaleci çıktı erken gelmek istiyo galiba
Noktacik Busra-2001 inşallah vazgeçip vaktini bekler 🙏🏻 sağlıkla kucağınıza alın 🌺 nasıl anladınız peki
Noktacik 33+2 yim akşamları bel ve sırt ağrılarım çok oluyor 3 gündür buna vajinal baskı kısa süreli kasık ağrısı da ekleniyor. bazen oturduğum yerden kalkınca kasıklarımdaki baskıdan doğrulamıyorum artık kafasını ellerini nereye sokuyorsa hatta adım atamıyorum. İlk gebeliğim konuyla ilgili hiçbir şey bilmiyorum neler oluyor vs. Erken gelmek ister diye çok endişeliyim 😔
Busra-2001 Noktacik sol kasığımdan adet sancısından daha siddetli bi ağrı girdi direk doktorumu aradim oda gelmemi söyledi nst çekildi sancı çıktı iğne yapildi serum takıldı suan iyiyim
Sevdayaz balkizim_06 tam 32 haftalık olduk kızçemle. Karın ağrısı ve kasık ağrısı, uykusuzluk full devam. Oğlum sayesinde dinlenemediğim için zor geçiyor hamileliğim ama heyecanla gün sayıyoruz oğlumla kardeşini beklerken🌸🌸