SuleNurKaya bebeğiniz şuan 4.5 kilo ise devlette dahil olmak üzere normal doğuma almaz riskleri var hem bebek için hem sizin için. Normal olsun, günü dolsun diye beklediğinizde bebeğiniz iyice kilo alacak. Normal diye diretirseniz eğer doktorlar kağıt imzalatır hiç bir şekilde oluşabilecek hasarlardan dolayı sorumluluk kabul etmezler. Bebek çıkarken kolu omzu sıkışabilir, kırılabilir, ezilebilir. Zaten sizin makata kadar yırtığınız olur. Ultrasonda ki kiloyla bebek aynı kiloda doğmuyor genelde daha düşük doğuyor ama yine de riske atmıyorlar farklı bir doktor görüşü aldınız mı?