Eslem2112 EbruBoluKaya hayırlısı canım haber ver merak ediyorum nolacak die ama bu sancilarla o zamana kadar dayanır mı bilemem
EbruBoluKaya Eslem2112 veririm çok teşekkürler bizde çok bekleyeceğini düşünmüyoruz ama bakalım serumlar biraz iyi gelmeye başladı ilaçda kullanıyorum artık kısmet bundan sonrası
8mucizem8 benaslindayohum inan hiç eve geldim geleli susamadım 3 doz serum yedim bu bana yeter diye düşünüyorum
8mucizem8 Deletedmom_116 sabaha karşı ağrı kesicilerle kesildi şükür açıklığıma baktılar olmayınca geri eve geldim 36. Haftamdayım korkuyordum zaten kalabildiğince kalsın bebeğim
EbruBoluKaya Deletedmom_116 doktor öyle uygun gördü ne kadar durursa kardır diyor cumayı beklemek istiyor bakalım artık kısmet
benaslindayohum 8mucizem8 ilk gebeliğimde hastanede yatarken doktor bana 5 litrelik bidonu gösterip yarına kadar bu su bitecek demişti ondan size de söyliyim dedim 🤗