İyi geceler hanımlar hamileyim ve 2 yaşında ve memeyi bırakmamış bi çocuğum var naptıysam bıraktıramıyorum en son hamile olduğumu öğrendiğimde krem sürerek tiksindirerek huylandırmaya çalıştım bugün 3 gün olacak ve gece çok ağladı bnde vermek zorunda kaldım nasıl unutturacağım bana yardımcı olur musunuz lütfen