Aynur_41 ben tam 11 gündür hastayım grip geçti şimdi de öksürük kaldı çok ağır oldum ben neler yaptıgımı sana yazayım; bal limon karababiber yaptım yedim , tereyağı pekmez limon yedim , atesim çıkınca ayagıma sarımsak zeytinyağı sürüp çorap giydim ve sonra baya terlemiştim kendiliğinden. Ballı süt çok içtim. Ağrım olunca bi iki kez parol attım. Sık sık tuzlu su ile boğaz ve burun gargarası yaptım. Hava nemlendiricim vardı oda sürekli açıktı