FatmaAzra_ benim ilk hamileliğimde 4.ayda geldi sütüm hiç kesilmedi ama oğlum 6ay emdi ona rağmen 1,5 sene sütüm gelmeye devam etti 4 ay önce kesilmişti sütüm şuan ikinci bebeğime hamileyim 8.haftadan beri tekrar gelmeye başladı minik minik benim annemde de hamileliklerinde sütü gelmeye başlarmış doktor normal hatta ne güzel işte sütün geliyor demişti maşallah diyelim 😊