Kızlar herkes beni az çok tanıdı her dk post açıyorum ve aşırı şiddete baş ağrısı çekiyorum ve durmuyor dişe ve çeneme vuruyor 2 gündür serum yedim ve dün dişçiye gittim dişime dolgu yapılsın sızlıyor diye 4 tane iğne vurdur yüzümün yarısı uyuşmasına rağmen ağrım hala devam ediyordu hekimim de bu diş problemi olsa çoktan hissizleşmiştin dedi nöroloji git dedi ama kafamın arka tarafı aşırı derecede ağrıyor ve saatlerce ağladım özele gittim kapalıydı cumartesi diye bende devletten acile gittim betam 0.100 çıktı bana röntgen ve tümogrofi çektiler ve temiz çıktığını söyledi sadece ağrı kesici yazdır bide serum taktı ki ağrım dursun bütün damarlarım patladı artık betam sıfırdı ve sonradan gebelik oluşsa sorun olur mu şuan ağrım yok ama ilaç etkisi geçse bilemeziyorum ve hamile kalırım diye korkuyorum bir problem olmasın diye gitmedim hiç ama dün patladım artık ağrıdan kortum da kafa diye açıkçası sizce ben hamile kalsam bir problem olur mu 14 kasımda test yapmam gerekiyordu