Aysegulll11 Bende korkuyorum ama korkmayın. Hayırlısıyla öyle böyle sağlıkla kucağımıza alacağız bebeklerimizi inşallah. Panik yaptıkça daha çok yükselecektir. Bol bol dinlenin, limon için. Kusmak, ağır şeyler tüketmek, pilav, makarna, hamur işi, beyaz ekmek gibi şeylere dikkat edin. Fazla yorulmayin. Zamanınız az kalmış. Ben 32+4üm. Başından beri tansiyon ilacı kullanıyorum. Zaten hamilelikte kullanılan tek bir tansiyon ilacı var Alfamet. Onuda dirençli tansiyonlarda günde 6-8 adete kadar kullandiriyormus doktorlar. Bende günde 4 adet içiyorum. Ona rağmen bazen banamisin demiyor ☺️ Yine doktorunuza yüksek olduğunu belirtin. Belki alfamet başlatır.