Karnımda tuhaf bi ağrı var bebek kasılması mı sancı mı anlamadım karnımın tamamı sertleşiyor ellemeden hissediyorum bırakıyor tekrar ve acı veriyor bacak arama sanki karnım inmiş. Otursam ayakta olsam bile bacak kenarlarına değiyor bu durumu ysşıyan var mı 39 haftadayız