Sevda0444 Kızlarr sirtimdan bi agri başlıyor bacaklarıma kadar anlatamadığım bi agrı var yürüyemiyorum okadar çok ağrıyor cuma günü sezeryan olucam acaba bu agrı doğum sancısı mi ilk gebeliğimm
Ezelaleyna Sevda0444 canım bı duşa gir sıcak suda karnını ovala gecmiyorsa hastaneyr git suda geçerse yalancı sancıdir anlatmana göre normal doğum sancin var evde yürü ve duş al
Ezelaleyna Sevda0444 bendd aynı olmuştum hastaneye gittimde 4 cm açıklıkla gittim nefes alamıyordum ağrıdan doğumum başlamışdi bence bekleme git en azından acilmana bakarlar