Kızlar kan tahlili yaptırdım şimdi e nabızdan baktım influenza virüsü falan yazıyordu internetten araştırdım bir çeşit grip sanırım 2 haftadır zaten derin bir öksürük durumum vardı. Bu hastalıktan olan var mı aranızda veya bilgisi olan varsa bebeğe zararı var mı