momsss_s sen ve eşin dışında kimse karışamaz eşinin aklına görmelerine izin verme 2 çocuk dogurdum 10 tenede oğlan dogursam babalarimiz ve dedelerimizin ismini kesinlikle koydurtmam çok şükür hepside hayatta zaten derim koydurtmadim şimdi 3. Ye hamileyim cinsiyet belli değil ilk evlendigimde dedim kızım olursa hep Fatıma koyucsm dedim tabi kaynanamda Fatma bı çok kişi onun ismi diye düşünüyor ama ben daha eşimle tanışmadan önce bile düşunmustum ilk kızım olursa diye şimdi sadece kız olursa Fatıma Ebrar ve fstima nur tartışması var 2 erkekten sonra kız istiyoruz diye kız düşündük hep erkek olursa da mert Mehmet gibi şeyler istiyorum dedim olabilir dedi geçti ilk çocuğumda Osman koymak isdediler 2. Dede razı gelmedim açık açık herkesin içinde o şekilde söylemiştim çünkü gerçekten zor kolay değil ,9 ay iğne vurucam mide bulantılarıni ben cekicem o doğum sancinida ben çektim niye diğer kısma başkasını karıştıralim düzgünce alın konuşun ilk çocuğum olduğu için istemiyorum ikinci cogum kız olursa ozaman istediğiniz ismi koyarım diyin bı tanıdığım öyle yapmıştı İbrahim olanın oglunolursa İsmail İsmail olanın oğlu olursa İbrahim onalrda gelenek ama ilk ocugunu Enes ikinciyi İbrahim koymuştu mesela banada ilk çocuğumda cinsiyeti öğrenmeden bile osamn Osman demişlerdi diyin durun kimlikte yazılı olan önemli dedim sonradan da kestiler umidi