ElayAysen benim 2. Doğumumda kanla karışık desiğiniz gibi geldi öncesinde sızıntı yoktu doğum sancısı çektiğim anda pıt diye ses geldi ve yere baktığımda kanla karışık bulanık pembe su vardı bilmiyorum belki de nişanla beraber suyum geldi. Birde su mu akıntı mı anlamak için eczandede pedler oluyor yanlış hatırlamıyorsam pedin iç kısmında ki renk mora dönerse amniyon sıvısı, renk aynı kalırsa normal bir akıntı diye duymuştum