Asilinannesi
Kızlar merhaba bende ne heyecan ne korku vardı ben herleyi çok araştırdım normal Doğumdan tutun tüm doğumları izledim hala korkum yok ama bebeğim sağlıklımı olacak benden ayıracaklarmı diye korkuyorum ister istemez ve durgunlaştım bir tuhaf oldum bakalım inşallah sağlıkla gelir (bu arada tansiyondan dolayı 38 haftamda sezeryan ile doğacak bebeğim)