Morele ihtiyacım var tansiyon sorunu yaşadığımi söylemiştim bu zamanlarda doğarsa sıkıntı yaşanır mı kuvez e girermi ilk bebeğim 3 kilo200 civarında riske atmak istemiyorum bebegimide karnimda benzer durumu yaşayanlar varmı tansiyonun bebeğe zararı ne ? 17/15 büyük ve küçük zar zor düşüyor ama tekrar yükseliyor 😢