Sevinc-Berna87 _Betus58_ Pamuk Aylinnnnnnn Sevinc-Berna87 asell13 umrumdadegil Suziiii- Bakın bakiyim canlar :)))
gizem3435 Sevinc-Berna87 10 gün çok erken değil mi? Zaten 15-16 gün öncesi yumurtlama oluyor. Biraz daha bekleseniz mi acaba?..
Sevinc-Berna87 gizem3435 canim 10 güm degil bugün 9 var adetime ama yumurtlamadan hesaplarsam 5 gün var adetime
Sevinc-Berna87 umrumdadegil markasi one Step canim 10 tane test olanindan aldim ve 10 luk yani erken gebelik testi
Sevinc-Berna87 Pamuk kizz sus sende takdın bama kafayi neydim catladım yemin ederimmmm sabahı zor ettim be 🤣🤣🤣
Sevinc-Berna87 babygirl01 iki yumurtlama gördüm 23 de bi gördüm 27 de bi gördüm hangisi tuttu bilemem 😅
Sevinc-Berna87 Kizlar en dogru sabah idrari dimi öglen su falan ictim yemek yedim ya negativ cikabikir dimi
Seval0sevall Sevinc-Berna87 benim de 9 günüm var kafam çok ağrıyor yarın nöroloji ye görünücem ve akıntım oluyor korkuyorum da ağrı kesici ata ata mahvoldum