37 haftaya girdim bugün çatlağım oluşmaya başladı normalde hiç yoktu çevreme diye diye bu şekilmi oldu acaba çok suda tüketiyorum aşırı bir büyük karnım yok 6 7 aylık gibi ama bebeğin kilosu bu pazartesi hastaneye gitmiştim 2 800 dü şimdi 3 kiloyu belki geçmiştir çatlağı olupta geçen varmı şimdiden ilginiz için teşekkür ederim 🙏