Dilberdemrts Şuanda tam 33+0 Perinatolojide takibim yapılıyor bebek ultrasonda 1.5 2 hafta geri görünüyormuş bu yüzden haftada bir kontrole gitmemi istiyolar. Kimisi bu gerilik son haftalarda kapanır diyo kimisi riskli görüyor. Bebek büyüsün diye at gibi sürekli havuç 🥕 yiyorum ne düşünüyorsunuz kizceler ilk gebeliğim hemen korkuya kapılıyorum
Tubayo Dilberdemrts benim de 3 hafta geriden geliyordu. 36. Hafatada doğuma aldılar. Tavsiyem bunu stres yapmadan ne bulursanız yiyin ama beyaz un ve şekere çok yönelmeyin. Ev işi yapmayın kendinizi hiç ama hiç yormayın
Masalada Dilberdemrts benimde öyleydi 15 gün gerideydi 40. Haftada doğurdum hiç sıkıntı çıkmadı kızım şuan 4 aylık bile oldu
tugcesakzci Dilberdemrts muz, kaşar, ceviz, fındık tarzında besinleri çok tüketmeye çalışın bol bol kalsiyum alın. Kefir için onlar çok etkili. Havuç o kadar etki etmez bebek gelişimine havuç ve havuç suyu bebeğin amniyon sıvısını fazlalaştırır bu sefer erken doğuma kadar gider dikkatli tüketin havucu suyunuz dengedsyse eğer
sedanur_bpr0 Dilberdemrts Benimde 2 hafta gerideydi. Haftada iki gün kontrole gidiyordum. Beslenmeme biraz daha dikkat ettikten sonra 1 haftada 450 gram almıştı. Gelişim geriliği de düzelmişti. Ondan öncesinde 1 ayda 100 gram almıştı sadece. Beslenmemize gerçekten çok dikkat etmeliyiz. Ayrıca stres de etkili.
Fulya1 Benimde 2 hafta geriden geliyor beslenmemi protein ağırlıklı olarak devam ediyorum bakalım ne gibi değişiklik olacak kontrolm bu hafta yakın takibe alındm ayda 1 gidiyodm 2 haftaya düştük 25+4 deyim
Dilberdemrts Fulya1 ne gibi değişiklikler oldu? Dün doktora gittim bence bebek geri felan değil dedi. Son adet tarihinle alakalı olabilir bebek tam 32 haftalık bir bebek dedi benim bu uygulamada gördüğüm ise 33+4
Fulya1 Dilberdemrts hala 2 hafta geriden geliyor ama 200 gram almış hiç bi sorun gözükmüyor anatomisnde bi sıkıntı yok perinatoloğa gittim ama gelişim geriliğinin bi sebebi olması getektiğini söyledi karından sıvı almayı önerdi tanı koyma amaçlı ya da geç döllenmeden dolayı olabilir dedi kafam çok karıştı fetal dna da hiçbi sorun çıkmamıştı umarım geç döllenmeden kaynaklıdır
imeaeb Dilberdemrts Anlamadığım sırf 2 hafta geri görünüyor diye takibe almazlar çünkü doktorlar 2 haftadan sonrasını risk olarak nitelendiriyorlar ekstra bir şey dediler mi suyunda kan akışında vs ?
Fulya1 imeaeb kendi doktorum kan akımnda yavaşlama başladğonı söyledi takibe alalm ddi diğer gün perinatolojiye gittin öyle bi durum yok gelişşim geriliğini takip edicez 2 hafta da bir dedi
Dilberdemrts imeaeb ilk olarak detaylı ultrasonda bebekde kafa da kist görülmüştü o zaman Perinatolojiye yonlendirildim ondan sonra da kansızlık demir eksikliği vs ile devam ettik. Demir takviyesi aldım damardan değerleri düzelttik kist kayboldu normal gebeliğe geçmeyi beklerken bebek geriden geliyor dediler o sebeple orda takipliyim
Zulfiye06 Canım daha yeni yaşadığım bi olaydan bahsedeyim . 2 hafta önce doktor bebeğime karın çevresi 2 hafta geri senden beslenemiyor böyle giderse yatırmak zorundayım dedi . Haftaya gel mutlaka dedi . O bir hafta nasıl geçti bi ben bilirim . 6 öğün beslen mutlaka 3 ana 3 ara öğün ye . Süt kaşar kuruyemişler eksik olmasın bir gününde . Bende gebelik şekeri var meyve yiyemiyorum ama . Muz ye mutlaka . Ben 2 gün önce gittim şükür düzelmiş . Yediklerimiz cidden çok etkili . Kendini aç bırakma
Semagurumi Dilberdemrts benim de 1.5 hafta gerideydi. 35. Haftada alalım dedi dedim hayır protein ve karbonhidrat ağırlıklı beslendim. 37. Haftada da birden bi kilo aldı doktorumda şaşırdı. 38+3 te doğurdum. 3 kasımda sürekli alma derdindeydi. Tabi kilo alımı dursaydı o zaman ok derdim ama kilo alımı devam ederken bir problem yokken bende karnımda ne kadar kalırsa o kadar iyi dedim. 2.500 kiloda alalım demişti. 2.979 ile dünyaya geldi
Zulfiye06 Fulya1 bebek büyüyorsa dert etme kilo takibine bak haftalık 200 gram felan alması normal . Gelişim devam ediyorsa sıkıntı yok
imeaeb Dilberdemrts Anladım ben acaba sadece geri çıkıyor diye mi öyle dediler diye düşündüm, umarım sağlıkla vaktinde hayırlısıyla alırsınız kucağınıza güzel bebişinizi 🤗💕
sedanur_bpr0 Esm27 Özellikle avokado çok tüketmiştim. Muz, kabuklu ceviz, kabuklu badem, kabak çekirdeği, kaşar peyniri. Beslenmeyle ilgisi yok diyenler var ama benim tamamen beslenmemi değiştirince gelişimi düzelmişti. 💞🌷
sedanur_bpr0 sedanur_bpr0 Nohut, ıspanak, yeşil mercimek, yumurta. Bunları da o hafta çok tüketmiştim ☺️
Zulfiye06 sedanur_bpr0 ya bende gebelik şekeri var ve dediklerinizi hergün yiyorum ama genede geri … o yüzden demiştim tabikide makarna hamur beslenmemek gerek . Ama bi süre sonra da senden çıkıyo olay cocuk nekadar almak isterse okadar alıyor