@“Kukulikukuli12”#
Kukulikukuli12 örtü kendim çekerek yenisini sermiş oldum peçete direk karşıda almaya giderken yarı çıplak oda da geziyorsun bana aşırı tuhaf geldi . Acilde peçete daha rahattı hemen alabildim ama oturduğum örtü daha önce oturulmustu yenisini açma gibi bi durumum olmadı . Ben bunları şikayet olsun diye demiyorum özelde çok farklı o net. Konu gerçekten mikrop açısından yanlış değilmi benim günüm dolmuş oram açık mikrop geçmez mi bir doktora bunu desen orda senden kötüsü olmaz ama cidden benden önceki nin mantarı olabilir ne bileyim karnında yara olabilir vs vs. Örtü yenisi aç demesi güzel çekerek temiz serdim ama acilde yenisi yoktu örtü kirli oturulmuş yeni öttü nereden alabilşrmşyim diyeceğim konuşmadığın sürece tek kelşme etmeyen asistanlara temiz o otur diyecek ya gerçekten aşırı hijyensiz . Özel gibi göbeğini silsin bacağıma örtü örtsünler demiyorum zaten beklemiyorum ama o cihazdaki jeli sıyırıpta açıklık kontrolü yapmak çok riskli bence . Yeni sıkmasa karnından alsa karnımada az geldiği için bitmişti sanırım jel tekrar sıkmamak için o aleti iyice bi temizledi . O anda cidden birşey diyemiyorsun çünkü birşey desen işini öğretiyormuş gibi sert tepki verilebilir . Ya bilmiyorum Allah iyi insanlarla karşılaştırsın