Ilba_34 bizimde biseyimiz yok daha doğrusu bn turkuyedeydim eşim Almanya’da 3 yıl ayrı kaldık. Almanya’da ev tutunca eski kiracıdan kalanları almak zorunda kaldı. Bı dolap bı yatak, bı koltuk bukadar😅kiler mutfak vs gözümu korkutuyo. Tencereleri vs beyazlatim dedim. Dolap içlerini silmek falan🥺🥹