alitalia 1melek-annesi bizim de belli değil ama ben ikinci sezeryanı olacağım. 12 Aralık bizim tanışma yıl dönümümüz ve 38+1 oluyoruz umarım doktorum kabul eder 🙏🏻
Kuzeyguney Bizim 40+6 hFtayiz bekliyouz 41 haftaya kadar gelmezse suni sancı veriyor uz dedi doktor pazartesi gidicem inşallah pazartesi dogururum çok ağırlaştı artık
e_blue_sky_a Yaren0702 hayırlısı olsun. Biz de 10gun sonra ikili sayıya düşeceğiz inşallah. Hazırlıklar ne aşamada. Ben artık nerde ne bulsam aklıma yatan, alır durumdayım. Enson da toplu olacak inşallah.