Smr28 Kızlar 27 haftaya girdim 7 aylık oluyor benm bşldiğm. Heryerde farklı hesaplanıyor yani son adet tarihimize göre 38 mi yoksa 40 hafta olarak mı hesaplıyorlar?
Htc_snn Smr28 28. Haftayı doldurunca 7 aylık oluyo diye biliyorum ben şimdi 28+2 deyim yani 7 ay 2 günlük oluyo
Derin-derya09 Smr28 heryerde farkli hesaplama var ya ben her ayı 4 hafta olarak kabul ettim son 2 ayı da 6 hafta olarak düşündüm. (Bu şekilde de hesaplanıyor) doktordan doktora bile bu hesaplama şekilleri değişiyor
Smr28 Htc_snn benm son adet tarihim 30 nisan. Doktor 4 şubatta doğum olabilir dedi yani üç ayım kaldı şuan 7 aylık olmam lazm
01180322 Smr28 hayır bı gebelik 9ay 10 gün olarak hesaplanıyor normalde . 40 hafta olarak hesaplandığı için. Her ayda 4 hafta olsa 36 haftaya tekabül ediyo. Ayrıca günleri yaziyo farkederseniz. 30+3 falan die. Doktorumada gösterdim evet demişti
Smr28 01180322 ben şimdi 6 ayı bitirmiş olmuyor muyum benm bildiğm 6 bitti 7 yi dolduruyorm. Şubata 4 üne kadar kırk haftam oluyor ztn