Seherr44 evet şuan erken kese gözükmesi için 5. Haftanda gitmeni tavsiye ederim herhangi bir ilaç vs kullanıyor musun ya da hamile kalınca kesin kullanman gereken bir ilaç var mı varsa eğer hemen git ama herhangi bir problemin yoksa 5. Haftanda git🥰 hayırlı olsun inşallah sağlıkla kese ve bebişi görürsün inşallah 💜