Sagkalp Kızlar merhaba acil deneyimi olanlardan bilgi almak istiyorum. 38+1 deyim doktorum 2 gün önce suyumda kireçlenme olduğunu söyledi 6 Kasım pazartesi günü doğuma gireceğim sizce bebekte sağlık olarak bir sorun yaşar mıyım ?
Bbbsr Sagkalp suyundamı plesentadamı belli bir haftadan sonra olesentada kireçlenme oluyor çünkü bendede var 37+5 oldum